تاثیر محتوا بر دستگاه لیزر – تعداد و کیفیت مطالب وبسایت

این سوالی است که ذهن تعداد زیادی از وب مستر ها را درگیر کرده . آیا برای دستگاه لیزر و خوب تر چشم شدن در موتور های جستجو خوب تر است که بر روی کیفیت مطالب و محتوای وب سایت تمرکز کنیم یا این که تعداد؟

جواب کوتاه : در بعضی موارد تعداد و برخی موارد کیفیت . در ادامه مطلب دستگاه لیزر بیشتر بخوانید . . .
فلسفه تاثیر کیفیت محتوا و تعداد مطالب وبسایت در دستگاه لیزر

در صورتیکه بخواهیم پاره ای عمیق به زمینه نگاه کنیم , قبلی از جواب به سوالی که مطرح شده شده است , می بایست فلسفه دستگاه لیزر را بدانیم . ولی خیر همه اش را !

دستگاه لیزر تهران لیزر در واقع به تعبیری ( آشکار کردن صفحه های خوبتر و کیفیت خوب تر و دارای ارتباط تر از در جايگاه های بالاتر توسط موتور های کاوش ( است .
ولی بیایید مقداری اصولی بدین سوال تفکر کنیم و آن را نقد کنیم .

مثال نقض !

شخص کارشناس و با دانش مضاعف متعددی , مطلبی در سایتش منتشر می کند درباره دستگاه لیزر ( به چه شکل یک سرور لینوکس را کانفیگ کنیم؟ ( . وی از تمام علم فنی دستگاه لیزر خویش درین پست فایده می کند و مطالبی را می نویسد که در هیچ جای دیگری نمی باشد .

اما آیا آن کاغذ در جستجوی کلمه ها اساسی انگیزه , به طبع بالاتر از سایر سایت ها می آید؟ به عبارت دیگر , آیا دستگاه لیزر نوشته شدن یک محتوای علمی بی سابقه , قادر است منجر شود که گوگل بفهمد این محتوا بهتر است و آن را باید فراتر نشان دهد؟ آیا گوگل مطالبی که می‌خواند ادراک می کند؟


جواب به سوالات بالا ( خیر ( است . گوگل برای خویش معیار هایی را تعریف‌و‌تمجید می کند که به کمک آن ها به صورت ماشینی و فرمولی کیفیت و ( قیمت ( هر ورقه و محتوا از تارنما شما را می سنجد . این فرمول در واقع به عبارتی الگوریتم گوگل است .

در واقع گوگل هیچ رویت کرد علمی یا منطقی نسبت به محتوای وب سایت شما ندارد .
البته بارها شنیده شده که گوگل درباره ( کیفیت محتوا ( کلام کرده . این را به چه شکل می اقتدار توجیه کرد؟ جواب بی آلایش است .

گوگل دوست دارااست با این کار , فضای اینترنت را بهتر نماید . در واقع وب مستر ها بایستی اعتقاد و باور داشته باشند که ساخت محتوای خوب , تاثیر مستقیمی بر دستگاه لیزر سایت آن‌ها دارااست .
محتوای باکیفیت , صرفا توسط یک ذهن متفکر ( در واقع بشر ) قابل تشخیص است . گوگل نمی تواند محتوای سایت را از نگاه علمی تحقیق کند , مشکلات فنی آن را بفهمد و نسبتاً هیچ نظری درباره درست یا نادرست بودن محتوا ندارد .

آیتم یک که کاملا واضح و قابل پیشبینی است .
اما آیتم دوم , جای تفکر دارد .

زمانی گوگل نمی فهمد که ما چه می نویسیم , چه لزومی دارد که محتوای خوب تولید کنیم؟

جواب : این اشتباه را نکنید ! تعدادی از بخش های فرمول یا این که به عبارتی الگوریتم گوگل برای تشخیص کیفیت محتوا , به صورت بدون واسطه یا غیر بدون واسطه , درست شده شده اند .

الگوریتم گوگل می تواند کیفیت محتوا را حدس بزند

در تحت به مسائلی که به گوگل در اخذ کیفیت محتوای سایت شما امداد می کند , می‌پردازیم .
رویکرد های تشخیص کیفیت مطالب وبسایت بوسیله گوگل

همانگونه که گفته شد , محتوای خوب را تنها با قضاوت و با استفاده از هوش حقیقی وواقعی می اقتدار اخذ کرد . حتی همین قضاوت ها و نظرها هم در رابطه کیفیت محتوا می‌تواند مختلف باشد . ( پس شک وتردید نکنید که گوگل هم نظیر نقل و نبات در ارزش دهی به محتوای وبسایت نادرست می نماید . )
اکثری از این موارد به شکل بدون نقص , بخشی از دستگاه لیزر داخلی را تشکیل می دهند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *